closedownloadfacebookinstagramlinkedintwitter
Assay Group

Historia Assay

Grupa Assay powstała z myślą o rozwoju działalności w obszarze doradztwa gospodarczego. Reagując na potrzeby naszych klientów, podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu działalności w kierunku prowadzenia obiecujących projektów inwestycyjnych. Tak rozpoczął się dynamiczny proces budowy, funkcjonującej dziś struktury organizacyjnej, zapewniającej młodym przedsiębiorstwom nie tylko kapitał na rozwój, ale i kompleksowe doradztwo pozwalające skutecznie konkurować nawet na najtrudniejszych rynkach.

Cel

Naszym celem jest inwestowanie w młode, obiecujące przedsiębiorstwa oraz wsparcie ich rozwoju w sposób, który pozwala maksymalizować konkurencyjność operacyjną na polskim i międzynarodowym rynku. Przede wszystkim jesteśmy zainteresowani innowacyjnymi i niewtórnymi rozwiązaniami, realizowanymi w obszarach o wysokim potencjale wzrostu. Dzięki kompleksowemu i aktywnemu wsparciu Portfela, jesteśmy w stanie realizować stopy zwrotu, które są rzadko spotykane na rynku.

Nasze warunki

Każdej naszej akwizycji towarzyszy obszerna, szesnastoczynnikowa analiza sytuacyjna, poświęcona rozwojowi przedsięwzięcia w krótkim, średnim i długim okresie. Największy nacisk kładziemy na zespół, potencjał konkurencyjny, skalowalność i opcje wyjścia

Akceleracja

Jednym z nadrzędnych celów Grupy Assay jest dynamiczne rozwijanie Portfela Inwestycyjnego. Wykorzystując zdobyte doświadczenie, selektywnie i rozważnie prowadzimy akwizycję kolejnych spółek i decydujemy się na wsparcie tych o znacznym potencjale biznesowym. Realizacja i synergia tak wielu projektów równocześnie wpływa na dynamiczny wzrost wartości spółki.

1

Decyzja na start

Decyzję o inwestycji w dany podmiot podejmuje Komitet Inwestycyjny. Zawsze poprzedzamy ją szeroką, szesnastoczynnikową analizą, pomagającą nam z jednej strony ograniczyć ryzyko, a z drugiej maksymalizować zyskowność. Bez względu na decyzję końcową, założyciele otrzymują od nas wyczerpujące informacje zwrotne oraz rekomendacje.

2

Model współpracy

Od początku istnienia każdego podmiotu w naszej strukturze decyzje podejmujemy wspólnie z założycielami. Projektem opiekuje się Portfolio Manager, który odpowiada za 3 do 5 spółek. Na wszystkich etapach rozwoju zarówno PM, jak i założyciele, mają do dyspozycji kilkunastu specjalistów z obszarów takich jak: prawo, finanse, analizy, grafika, programowanie, czy obsługa bieżącej działalności.

3

Etap wdrożeniowy

Wdrożenie wypracowanej koncepcji na rynek, to kluczowy dla każdej spółki etap. Kierując się zasadą, że pierwsze wrażenie robi się tylko raz, upewniamy się co do prawidłowego przygotowania produktu lub usługi, dogłębnego przebadania rynku i przetestowania rozwiązań. Dlatego rozwiązania dostarczane na rynek przez nasze spółki portfelowe, cieszą się powodzeniem już od pierwszych miesięcy działalności.

4

Skalowanie biznesu

Szybki rozwój działalności, zwiększanie zatrudnienia i wejścia na kolejne rynki, to często najtrudniejsza faza w rozwoju młodego przedsiębiorstwa. Tu szczególnie istotne jest wsparcie doświadczonego partnera, dlatego w fazie skalowania skupiamy się na tym, żeby założyciele mieli wszystkie niezbędne narzędzia i zespół, który wesprze ich w ogromnych, często jeszcze nieznanych wyzwaniach.

5

Zrównoważony rozwój

W sytuacji, w której biznes jest już na tyle duży, że opłaca się konstruować dedykowaną mu obszerniejszą strukturę, wspólnie z założycielami podejmujemy decyzję o pełnym usamodzielnieniu spółki portfelowej. Jest to proces trwający od kilku miesięcy do ponad roku, który pozwala na uniezależnienie podmiotu od zasobów wewnętrznych Assay i ponowne ich zaangażowanie w młodsze, szybciej rosnące przedsięwzięcia

Poznaj nasz zespół

Management

  • Łukasz Blichewicz

    Chairman of the Board

  • Iwo Rybacki

    Senior Partner

  • Paweł Kruszyński

    Senior Partner

  • Milena Krasuska

    Chief Operations Officer

Portfolio Management

  • Jakub Smęda

    Executive Managing Director

  • Magdalena Bajska

    Operations Director

    Elimen Group

  • Joanna Jurys

    Portfolio Manager

  • Bogna Waliszewska

    Operations Manager

    Świat Oka

  • Dorota Sierpień

    Business Development Manager

    Elimen Group

  • Andrzej Kozik

    Business Development Manager

    Elimen Group

  • Oleksandra Vyshnevetska

    Project Manager

    Aegis Security

  • Agnieszka Gmyrek

    Project Manager

  • Agata Naramska

    Project Manager

Operations Department

  • Paweł Urzyczyn

    Operations Manager

  • Anna Komar

    Information Security Specialist

  • Kinga Sieńko

    Administration Specialist

  • Weronika Kaniewska

    Assistant

Communications & Social Media Department

  • Robert Moreń

    Chief Communications Officer

  • Kamil Moździerz

    Graphic artist

  • Bartosz Gnatowski

    Digital Strategy Planner

Legal Department

  • Marcin Gerdel

    Head of Legal Department

  • Katarzyna Różalska

    Lawyer

Accounting Department

  • Adam Mianowski

    Head of the Accounting Department

  • Anna Banach

    Accountant

Analysis and Controlling Department

  • Maciej Zawadzki

    Head of the Analysis and Controlling Department

  • Filip Ejsmentewicz

    Analyst

Capital Resources Department

  • Michał Pawłowski

    Head of Capital Resources Department

  • Damian Kusio

    Capital Resources Director

  • Konrad Malanowski

    Capital Resources Director

  • Piotr Czyżewski

    Capital Resources Director

  • Konrad Gąsowski

    Capital Resources Director

  • Michał Szepsel

    Capital Resources Manager

  • Maciej Kaminski

    Capital Resources Manager

  • Damian Malanowski

    Capital Resources Manager

  • Adrian Flisiuk

    Capital Resources Manager

  • Patryk Pawlik

    Capital Resources Manager

  • Anna Szewczyk

    Manager ds. Administracji