dictionary-emptydownloadfacebookinstagramlinkedinmessage-errormessage-successpersonpointerpress-emptytimetwitter
 

RestBill chce udostępnić usługę w 1000 restauracji w Polsce do końca 2023

RestBill, autor aplikacji oferującej usługę płacenia restauracyjnych rachunków przez smartfon, chce być obecny w 1000 restauracji do końca 2023 roku, a priorytetem są największe miasta w Polsce, podała spółka. Obecnie RestBill jest w trakcie pozyskiwania drugiej rundy finansowania wysokości ponad 2,4 mln zł, a w związku z planami szybkiego rozwoju, w przyszłym roku planowana jest kolejna runda inwestycyjna.

W maju twórcy RestBill przekonali do swojego pomysłu Grupę Assay, która inwestuje w polskie start-upy.

„Na szybką i bezpieczną płatność składa się wiele czynników. RestBill umożliwia właścicielom restauracji zarządzanie wszystkimi składowymi w ramach jednego systemu, co przekłada się na komfort pracy obsługi i zadowolenie klienta, a w konsekwencji: większe zyski. Z perspektywy inwestycyjnej ważne jest to, że to pierwsza tego rodzaju aplikacja w Polsce. Tymczasem za granicą konkurencyjne rozwiązania o podobnych walorach zgarniają nawet dziesiątki milionów euro w kolejnych rundach pozyskiwania funduszy. To kolejny dowód na to, że to właśnie w takich rozwiązaniach leży przyszłość gastronomii” – powiedział prezes Grupy Assay Łukasz Blichewicz, cytowany w komunikacie.

Aplikacja RestBill jest już dostępna w wersjach na Androida i na iOS. RestBill działa już w restauracji Setka Warszawa oraz lokalu Setka Wrocław. Trwają obecnie prace nad integracjami aplikacji z wybranymi dostawcami POS, co znacząco przyspieszy wdrożenia, zaznaczono.

„W maju przyszłego roku RestBill będzie obecny w co najmniej kilkudziesięciu restauracjach, a na koniec 2023 ich liczba osiągnie 1000” – czytamy również.