Międzynarodowy sukces polskiego studia gamingowego Hyperstrange
Przemysław Miliński, członek zarządu studia gamingowego Hyperstrange, mówi o historii firmy i jej planach na przyszłość w wywiadzie przeprowadzonym przez Dorotę Malecką z redakcji Capital24.tv.
Dorota Malecka: Mówicie o sobie „studio gamingowe od trudnych przypadków”. Jaka jest historia waszego międzynarodowego sukcesu?
Przemysław Miliński: Naszym pierwotnym pomysłem, na który wpadliśmy kilka lat temu, było stworzenie gry będącej połączeniem gatunków Action RPG, Soulslike oraz FPP. Naszą grę nazwaliśmy „Elderborn”, a w 2018 roku udało nam się zainteresować projektem Grupę Assay – polski fundusz typu venture capital. Nowy inwestor zdjął z naszych barków kwestie biznesowe, a także zajął się finansowaniem kolejnych etapów produkcji, marketingiem i sprzedażą. Od momentu nawiązania współpracy z Grupą Assay wszystko poszło bardzo dynamicznie. „Elderborn”, już w formule „early access” uzyskał znakomite recenzje użytkowników. Dziś jest znany setkom tysięcy graczy na całym świecie, a wraz z jego popularnością rośnie także zainteresowanie innymi produkcjami Hyperstrange.