dictionary-emptydownloadfacebookinstagramlinkedinmessage-errormessage-successpersonpointerpress-emptytimetwitter

Koszula bliższa ciału

O tym jak polski startup wprowadza technologię rewolucjonizującą odzieżowy rynek zarówno e-commerce jak i w sklepach stacjonarnych mówi Mirosław Wawraszko, pomysłodawca i twórca MatchUp.

Przymierzanie ubrań online to kolejna przełomowa technologia, która zmienia branżę e-commerce. Jak to działa?

Zacznijmy od tego, że nie do końca liczy się rozmiar danego ubrania – ważne jest przede wszystkim to, czy jest ono dopasowane do sylwetki nabywcy. Te same rozmiary u różnych producentów różnią się między sobą, co stanowi problem, nie tylko dla klientów, ale i sprzedawców. Postanowiliśmy stworzyć narzędzie, które rozwiązuje dwa problemy jednocześnie, czyli pomaga dopasować ubranie do sylwetki klienta i sprawia, że może on przestać się przejmować różnicami w rozmiarówkach.

Nasze rozwiązanie porównuje rzeczywiste wymiary klienta do faktycznych wymiarów odzieży. Wystarczy kliknąć przycisk przymierz online na stronie sklepu z odzieżą, podać swoje wymiary, aby system dopasował rozmiar do naszej sylwetki oraz preferencji. MatchUp podaje nabywcy dokładne informacje o tym, czy oraz jak dane ubranie będzie dopasowane, względnie czy jest za szerokie, za wąskie, za krótkie, czy za długie.

W tej chwili mamy już ponad 1000 użytkowników korzystających z MatchUp. Nasza wtyczka dostępna jest między innymi na platformie handlowej Tono, oferującej ubrania plus size, a także Recman, oferującej elegancką odzież męską.