+48 22 292 04 80 kontakt@assay.pl

Badania rynku i marketing

Projekty badawcze prowadzone przez Assay Consulting mają na celu odpowiedź na pytania rynkowe, które stawia sobie Twoja firma. Prowadzimy projekty badań rynku B2B jak i B2C. Korzystamy ze wszystkich dostępnych metod i kanałów pozyskiwania informacji. W naszym posiadaniu znajduje się szereg baz danych, na podstawie których możemy wyselekcjonować wymagane informacje w celu osiągnięcia korzyści przez Twoją firmę. Prowadzimy pierwotne badania rynku w postaci ankiet, wywiadów, pozyskiwania twardych danych od firm jak i w postaci obserwacji czy grup focusowych. Biegle poruszamy się w badaniach internetowych, osobistych, mailngowych, telefonicznych i wielu innych. Przed rozpoczęciem danego badania zawsze pomagamy klientom odpowiednio dobrać próbę, kanał oraz formę, jaki ma ono przybrać. Każdy projekt związany z badaniami rynku kończymy profesjonalną analizą statystyczną oraz interpretacyjną, prezentując Twojej firmie wnioski, które odpowiedzą na postawione na początku współpracy pytania.

Zapoznaj się ze szczegółami oferowanych przez nas usług i napisz lub zadzwoń!

Badania rynku i marketing - FAQ

Jakiego rodzaju badania rynku prowadzicie?

W ramach research’u prowadzonego przez Assay Consulting prowadzimy wszystkie skuteczne formy badań rynku. Operujemy na rynkach B2B oraz B2C, prowadzimy badania jakościowe i ilościowe. Zawsze dobieramy formę do potrzeb klienta tak, aby zminimalizować koszty a zmaksymalizować efekty.

Ile kosztują badania rynku przez Was prowadzone?

Każde badania rynku muszą zostać wycenione indywidualnie. Nie istnieją dwa takie same problemy a, co za tym idzie, nie ma dwóch takich samych rozwiązań. Zawsze staramy się dobrać metodę i kanał, które dadzą najlepsze odpowiedzi na postawione pytania przy jednoczesnej optymalizacji kosztów.

Czy muszę przed badaniami zdefiniować jak chcę, żeby były przeprowadzone?

Nie. Na początku projektu wspólnie z klientem określamy jaki jest cel badania. Znając go, w połączeniu ze wstępną znajomością organizacji, jej produktów, grupy docelowej i otoczenia, jesteśmy w stanie zarekomendować najkorzystniejsze rozwiązanie w zakresie badań rynku.

Zainteresuje Cię również: